Dekor lav

Tjenestene for betaling og betalingsavtaler er ikke tilgjengelige fra 31. desember kl. 12:00 til 5. januar kl. 10:00

Du kan ikke betale, utsette eller dele opp kravet ditt i denne perioden.

1. januar 2026 får vi ny lov om innkreving, og flere innkrevingsmyndigheter slås sammen til én, Innkrevingsmyndigheten i Skatteetaten. Dette betyr at vi

  • faser ut sismo.skatteetaten.no og flytter innholdet til skatteetaten.no
  • bygger om og oppdaterer skatteetaten.no fra 1. januar og noen dager framover

Klage

Du har rett til å klage på avgjerslene våre. I nokre tilfelle må vi sende klagen din vidare til dei som oppretta kravet.

Logg inn og skriv til oss:

Send klage

Dersom du ikkje vil logge deg inn for å sende ein klage, kan du sende ein skriftleg klage til:

Statens innkrevjingssentral
Postboks 455
8601 Mo i Rana

Klagen skal vere skriftleg og må innehalde

  • kva du klagar på – til dømes trekk, saksbehandlinga, innkrevjinga eller skattemotrekning. Merk: Bedrifter og organisasjonar kan berre be om at det blir sett av pengar til livsopphald dersom bedrifta er eit enkeltpersonføretak.
  • ei forklaring på kvifor du klagar
  • kva du vil oppnå med klagen – til dømes at vi stansar trekk eller motreknar
  • underskrift (fysisk eller elektronisk)
  • relevant dokumentasjon

Innkrevjinga held fram til klagen er behandla

Merk at klagen din vanlegvis ikkje fører til at vi stansar innkrevjinga av kravet.

Fristar for å klage på avgjerslene våre

Klagefristane kan variere frå sak til sak. Du finn klagefristen som gjeld i saka di i breva frå oss.